Pociau kontrakta galėtų perpirkti,arba pasiskolinti iš Real'o.,manau tokiame lygyje kuriame yra MDP Pocius puikiai atsiskleistų. Žiūrėti...
2012-02-27
0
1
Atsakyti
Žvaigždių diena...tas ir yra kad ten žaidėjai per tokį renginį nešiaip nesąmones daro o daro gera Šou,ginyba,metimai,dėjimai,visa kt. jai tarkim galvotų kad ai če tipo žvaigždžių diena tai nieko nedarykim,gautus tas pats kas LKL žvaigždių diena.Tad yra ten kažkoks stengimasis,kažkiek susikaupimo žaidžiant,būna visko,niekaip nepatikėčiau kad Wade'as tai padarė tyčia. Žiūrėti...
2012-02-27
1
0
Atsakyti
...kobduhiai jei stumiat cia ant James tai kur jusu mylimas duhas dievas kobe? ar bent nors karta isdryso sudalyvaut? jei jau lyginat su MJ tai turetu senis turet viena titula is slam dunk, bet deja pensininkas neturi ir dar kaimieciai lygina su MJ jy blet


Cituoju:

''NBA visų žvaigždžių savaitgalio dėjimo į krepšį konkurso laimėtojas: 1997m. kartu ir visų laikų jauniausios šio turnyro nugaletojas (18 metų)''
Žiūrėti...
2012-02-26
1
0
Atsakyti
His_AirnessKitom lygom nesidomiu.Kas raso, kad Durantas geriausias NBA..Kodel? Ka jis pasieke ar padare, kad butu auksciau kitu? Atsakykit kas nors :D


Nes jis geriausias per paskutines 12min....
Žiūrėti...
2012-02-26
3
2
Atsakyti
to his airnessO ka pasieke Lebronas ? beto ,kad pakeite komanda ir 2 kart is eiles tavo vicecempu ? ::) geriausio nba sio metu nera , yra tik daug panasaus padegumo zaideju :)


1.Pakeitė komanda :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tai kas ?

2.būti Vicečempionu yra tai pat pasiekimas,nedidelis bet vis dėlto pasiekimas.

3.LeBron 2 NBA Finalai,2 sezono MVP. > 2x rezultatyviausio žaidėjo vardas. Durant
Žiūrėti...
2012-02-26
3
3
Atsakyti
MIAMI HEAT :)AnonimasNauju tai nelabai jau ir sugalvosi, bet tarkim galima pabandyti senus patobulinti, tarkim idėti nuo baudu linijos apsisukus 360laipsniu :-D--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lttai, kad man atrodo grifinas nuo baudu linijos 360 buvo ydejes


Neįmanoma.
Žiūrėti...
2012-02-26
1
1
Atsakyti
very nice Žiūrėti...
2012-02-26
5
1
Atsakyti
fLAJKEMarkaszfLAJKEJeigu wallace ateina i Lakers, tai reiskia tik viena, jog Gasol bus ismainytas. jau dabar neabejoju :)nebus, sako tigi, kad ne starto penkete jis bus, o Gasolis juk starte lošia Taigi Gasoli i Beasley ismainyti nori


Lakers nori gauti Beasly bet neketina atiduoti Gasolio.
Žiūrėti...
2012-02-26
1
1
Atsakyti
LeBron

Kirilenko/McCalebb

Valančiūnas(aišku Weems geriausias,tačiau LKL jis nlb. reiškias)

Hughes
Žiūrėti...
2012-02-26
1
2
Atsakyti
Gražų straipsnį sukūrėt BNews,''šaunuoliai'' Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
Kažkas įdomiau Lietuvos krepšinio padangėje :D Žiūrėti...
2012-02-26
1
0
Atsakyti
1.C.Paul

2.D.Rose

3.D.Wiliams

4.R.Rondo

5.S.Nash

6.R.Westbrook

7.T.Parker

8.R.Rubio

9.J.Wall

10.K.Lowry
Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
CesarMilesAnonimaskiaušas, neberašyk komentarų.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltSusikurk nika varguoli.AnonimasTo Cesarmiles nuo kada ginobili ižaidėju tapo? Ir šiaip jei nežinojai jie vienoj komandoj zaidžia, jie nekonkuruoja o daro viska kartu kad komanda laimėtu, kiek tau metu? Koks 13 turbut :-D--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltKai gris Ginobilis ir igaus savo buvusia forma visu komandoje esanciu zaideju statistika kris, nes Ginobilis neabejotinas Spursu lyderis. Dabar kai jo nera, like zaidejai kazkaip turi kompensuot netekti ir surinkt Manu taskus. P.S tau ne daugiau 14 metu, nes minciu destymas kaip vaiko.basketnews.lt12 max duočiau.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltMan 8 metai.To CezarmilesPz koks adaptuotas. Kažkokius įžaidėjų dešimtukus sudarinėja. Tu bent kamuolį rankose esi laikęs?--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltZaidziu krepsini jau 19 metu. Tu dar gimes nebuvai kai as mazgis i kase metydavau.Post_MoveCesarMilesAnonimasKuom tau jis nusibodes? Kad neabejotinai yra vienas geriausiu iš nba top5 ižaidėju tai nusibodo? Puikus krepšininkas, vis dar dominuoja savo pozicijoje, turbut neskaitant paulo--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt1. D.Rose2. C. Paul3. D.Williams4. S.Nash5. R.Westbrook6. R.Rondo7. S.Curry8. J.Wall9. B.Jennings10. T.Parkertoli parkeriui iki top5.Ko tu vakar paragavai kad tave dar ir šiandien veikia?Jei gerai prisimenu vakar bandei kazka diskutuot temoje apie D.Rose kontrakta su adidas. Atsiprasinejai tday uz tai, kad pasakei, jog jis nusisnekejo. Tu esi mazvaikis neturintis savo nuomones. Neturiu su tavim apie ka sneket. Uzauk :)


Koks normalus suauges žmogus ginčytusi su vaikais?,nesakau kad tau nėra 18m. tačiau jai taip yra tai tu esi nesveikas,ir nusišneki vien todėl kad norėtum ale įrodyti kad turi savo nuomone.
Žiūrėti...
2012-02-26
1
0
Atsakyti
BDaYSuper, dar vienas pensininkas į senelių namų komandą. Galės kartu su Kobe išmesti po 40 metimų per rungtynes ir +10 naudingumo balų surinkti. Net geresnis variantas už Howard Sheedas :). Ir taip jau ,,geriausią" priekį NBA sustiprino dar vienas all-staras. Dabar jau geriausias priekis galaktikoje tapo.P.S TDaY, juk visi žino, kad jeigu į Heat būtų nuėjęs būtai rašęs, kad iš jo šlapia vieta tik liko, o kaip jau į LAL eina tai jau ,,super pastiprinimas". GET A LIFE MAN


man atrodo ten buvo ironiškas ''džiaugsmas''...
Žiūrėti...
2012-02-26
1
1
Atsakyti
CesarMilesAnonimasKuom tau jis nusibodes? Kad neabejotinai yra vienas geriausiu iš nba top5 ižaidėju tai nusibodo? Puikus krepšininkas, vis dar dominuoja savo pozicijoje, turbut neskaitant paulo--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt1. D.Rose2. C. Paul3. D.Williams4. S.Nash5. R.Westbrook6. R.Rondo7. S.Curry8. J.Wall9. B.Jennings10. T.Parkertoli parkeriui iki top5.


Ko tu vakar paragavai kad tave dar ir šiandien veikia?
Žiūrėti...
2012-02-26
1
1
Atsakyti
TDaYPost_MoveTDaYPost_MoveTDaYCesarMilesKokie argumentai, kad tu debilas totalus esi. Ar tu nematai kas vyksta? Kai tik stipresne komanda taip Lakers ir prapisa. Ir visada ta pati absurda kartoji: ateis playoffai, lakersai pakils is pelenu kaip feniksas ir nusluos visus kaip cunamis. Jau net kantrybes nebera. Tikras moliugas. Zinai kai buna prekybos agentai, kurie pardavineja suda itikinedami zmones, jog tai geras daiktas? Tai va tu grynai toks pats. Irodineji lakersu galia, nors jie kiekviena sezona vis sminga zemyn. Tu esi lochas ir man baiges kantrybe su tokiu idiotu diskutuot. Issisaugok sitas durnas savo zinutes ir kai lakersai kris 2 raunde as tau priminsiu apie tai. SekmesDu kart nugalėtas Dalasas, kartą tavo mylimas Portlendas dviženkliu skirtumu, sutriuškinti Hawksai, celticsai, kurie vis dar yra top 5 gynybinė komanda, nugalėti clippersai, tada nuggetsai du kartus ir padaryti knicksai.Be to, gauta ant dviejų taškų nuo pacersų, ant vieno per neblogą teisėjo klaidą prieš bullsus.Sakai nebenugali stiprių komandų? Gimme a hell yeah.1.Sutinku 110% kad Cesar yra asilas,tačiau norėčiau pabrėžti kad visos tos tavo išvardytos komandos realiai nekovos dėl titulo,nebent Clippers,bet vargu,su Nuggets tai pat buvo lb. maži skirtumai,vienos rungtynės apskritai laimėtos tik dėl apsurdiškos Gallinari klaidos,Hawks'ai apskritai turbūt net neturėtų būti priskiriami prie lyderių nes pastoviai gauna(ir gan nemažais skirtumais) nuo lentelės kaimynų ar tų komandų kurios kovoja dėl titulo,(Išimtis ''Magic'') ir visos pergalės yra tiesiog stabiliai renkant pergales prieš visokius lūzerius.Knicks tada dar buvo visiški nevykėliai ir turbūt net į Top 8 savo konf. nepateko tad didžiuotis pergalėm prieš Knicks ...beje paskutinį kartą nuo jų gavo.Su Clippers tai pat viskas ėjo iki paskutinių minučių.Nevadinu aš jo asilu, nemėgstu stumt ant žmonių, visiem užeina proto užtėmimai, kai supras, kad krepšinio serijos laimimos ne fizinėm galimybėm, o protu ir patirtim, atsibus.Bet kada pergalė prieš vieną geriausių puolimo arsenalų turinčią komandą lygoj, kaip Knicks turi būt kažkiek vertinama.LAL tada buvo perėję prie naujos sistemos, jeigu ją taip galima pavadint, kai Kobė su Gasoliu vis dar ieškodavo žmonių tose vietose, kur jie būdavo prie trikampioNa Knicks lygoje pagal pelnomus pts yra 24vt. man nežiūrinčiam jų rungtynių neatrodo kad jie yra vieni geriausių puolime,tačiau gynyboje yra 8vt. va tai reikėtų vertinti tad galbūt LAL pergalė kažko ir verta.p.s nepyk jai įžeidžiau kad pasakiau kad nusišnekėjai :DKalbu apie puolimo arsenalą, su Stoudemire'u ir Anthony jie natūraliai yra šis tas puolime ir tai, kad jie lieka sustabdyti, jau pakankamai geras ženklas LAL.


Tai kad šį sezoną daugiau jie patys save stabdo nei kad varžovai juos,Amares forma tai išvis siaubinga.
Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
TDaYPost_MoveTDaYPost_MoveTDaYCesarMilesKoks dar bandwagonneris ka tu cia pezi. Sergu uz Bulls ir Lakers. That's it. Uz Bulls nuo Rose atejimo, uz Lakers ilgiau. Nemegstu nei OKC nei ypac LeBrono. Tik blaiviai vertinu situacija nesiremdamas simpatijom kas tau neimanoma, nes esi per jaunas. Tokiem dalykam reik subrest. Galim lazintis is ko nori, kad lakers nenueis iki Vakaru finalo. Oklahoma, Dallasas, Portlandas, Denveris - visi geresni.Nu ble, stengies protingu stilium rašyt visiškas nesąmones.Dalasas turi carter'į ir be motyvacijos žaidžiantį nowitzki. Vienas pralaimėjimų PO veidas, kitas nebepasivelkaDenveris tegu pirma į PO išeina, kai paskutinį kartą tikrinau nebuvo net aštuntuke.O Portlandas tuo tarpu, turėtų šansą tik turėdami namų pranašumą, nes LAL nemoka žaist Portlende. Kadangi jie dabar aštuntoj vietoj ir kovoja su tuo pačiu Denveriu dėl jos, tai interpretuosiu, kad LAL bus aukščiau, kas automatiškai reiškia, kad Portlandas neturi šanso.Vienintelė Oklahoma, jeigu Westbrickas supras kas yra komandos lyderis gali nunešt Lakersus.Atsibusk, komanda, kuri prieš du metus dar buvo čempionai, turintys du all-starus ir vieną top3 žaidėją negaus nuo vidutiniokųLakers prieš OKC nėra šansų,Nuggets,Blazers ne varžovas,nors apie Nuggets ten kažkiek nusišnekėjai tačiau situacijos tai nekeičia,Lakers kovos su Mavs/Clippers dėl konf. finalo,toliau neis tikraiCesarMilesKoks dar bandwagonneris ka tu cia pezi. Sergu uz Bulls ir Lakers. That's it. Uz Bulls nuo Rose atejimo, uz Lakers ilgiau. Nemegstu nei OKC nei ypac LeBrono. Tik blaiviai vertinu situacija nesiremdamas simpatijom kas tau neimanoma, nes esi per jaunas. Tokiem dalykam reik subrest. Galim lazintis is ko nori, kad lakers nenueis iki Vakaru finalo. Oklahoma, Dallasas, Portlandas, Denveris - visi geresni.Kodėl tu vadinies LAL fanu jai nori kad tavo komanda pralaimėtų tiek daug rungtynių ir gautų nuo visokių vidutiniokų jai žinai kad taip nebus ? :DNusišnekėjau dėl Denverio? Jie dabar devinti, už nugaros vis tobulėjantys Wolves'ai ir gerai žadžianti Utah. Sorry, bet jie dar daug turi padaryt, kad patektų į PO.Sorry, tačiau grįžus visiem žaidėjam jie vėl pakils bent į top6,3/9 vietas skiria vos 3pergalės,4/9 tik 2 pergalės,.Grįžus Fernandezui,Lawsonui,Nene,Gallinari jiem nebus sunku pakilti bent į Top-8.Denveris gera komanda, aš nieko nesakau, bet lygiai taip pat geri tiek houstonas, tiek Portlandas, vienintelis, kurį iš aštuntuko gali nesunkiai išmest yra Grizzliai, kadangi be Zacho ten komandos doros nesigauna.


Vistiek manau kad Nuggets yra geresni už Rockets,Grizzlies.bet kokiu atvėju manau jie pateks į PO ir tai padarys išstumdami Grizlius,duok dieve ne Blazers
Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
TDaYPost_MoveTDaYCesarMilesKokie argumentai, kad tu debilas totalus esi. Ar tu nematai kas vyksta? Kai tik stipresne komanda taip Lakers ir prapisa. Ir visada ta pati absurda kartoji: ateis playoffai, lakersai pakils is pelenu kaip feniksas ir nusluos visus kaip cunamis. Jau net kantrybes nebera. Tikras moliugas. Zinai kai buna prekybos agentai, kurie pardavineja suda itikinedami zmones, jog tai geras daiktas? Tai va tu grynai toks pats. Irodineji lakersu galia, nors jie kiekviena sezona vis sminga zemyn. Tu esi lochas ir man baiges kantrybe su tokiu idiotu diskutuot. Issisaugok sitas durnas savo zinutes ir kai lakersai kris 2 raunde as tau priminsiu apie tai. SekmesDu kart nugalėtas Dalasas, kartą tavo mylimas Portlendas dviženkliu skirtumu, sutriuškinti Hawksai, celticsai, kurie vis dar yra top 5 gynybinė komanda, nugalėti clippersai, tada nuggetsai du kartus ir padaryti knicksai.Be to, gauta ant dviejų taškų nuo pacersų, ant vieno per neblogą teisėjo klaidą prieš bullsus.Sakai nebenugali stiprių komandų? Gimme a hell yeah.1.Sutinku 110% kad Cesar yra asilas,tačiau norėčiau pabrėžti kad visos tos tavo išvardytos komandos realiai nekovos dėl titulo,nebent Clippers,bet vargu,su Nuggets tai pat buvo lb. maži skirtumai,vienos rungtynės apskritai laimėtos tik dėl apsurdiškos Gallinari klaidos,Hawks'ai apskritai turbūt net neturėtų būti priskiriami prie lyderių nes pastoviai gauna(ir gan nemažais skirtumais) nuo lentelės kaimynų ar tų komandų kurios kovoja dėl titulo,(Išimtis ''Magic'') ir visos pergalės yra tiesiog stabiliai renkant pergales prieš visokius lūzerius.Knicks tada dar buvo visiški nevykėliai ir turbūt net į Top 8 savo konf. nepateko tad didžiuotis pergalėm prieš Knicks ...beje paskutinį kartą nuo jų gavo.Su Clippers tai pat viskas ėjo iki paskutinių minučių.Nevadinu aš jo asilu, nemėgstu stumt ant žmonių, visiem užeina proto užtėmimai, kai supras, kad krepšinio serijos laimimos ne fizinėm galimybėm, o protu ir patirtim, atsibus.Bet kada pergalė prieš vieną geriausių puolimo arsenalų turinčią komandą lygoj, kaip Knicks turi būt kažkiek vertinama.LAL tada buvo perėję prie naujos sistemos, jeigu ją taip galima pavadint, kai Kobė su Gasoliu vis dar ieškodavo žmonių tose vietose, kur jie būdavo prie trikampio


Na Knicks lygoje pagal pelnomus pts yra 24vt. man nežiūrinčiam jų rungtynių neatrodo kad jie yra vieni geriausių puolime,tačiau gynyboje yra 8vt. va tai reikėtų vertinti tad galbūt LAL pergalė kažko ir verta.

p.s nepyk jai įžeidžiau kad pasakiau kad nusišnekėjai :D
Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
TDaYPost_MoveTDaYCesarMilesKoks dar bandwagonneris ka tu cia pezi. Sergu uz Bulls ir Lakers. That's it. Uz Bulls nuo Rose atejimo, uz Lakers ilgiau. Nemegstu nei OKC nei ypac LeBrono. Tik blaiviai vertinu situacija nesiremdamas simpatijom kas tau neimanoma, nes esi per jaunas. Tokiem dalykam reik subrest. Galim lazintis is ko nori, kad lakers nenueis iki Vakaru finalo. Oklahoma, Dallasas, Portlandas, Denveris - visi geresni.Nu ble, stengies protingu stilium rašyt visiškas nesąmones.Dalasas turi carter'į ir be motyvacijos žaidžiantį nowitzki. Vienas pralaimėjimų PO veidas, kitas nebepasivelkaDenveris tegu pirma į PO išeina, kai paskutinį kartą tikrinau nebuvo net aštuntuke.O Portlandas tuo tarpu, turėtų šansą tik turėdami namų pranašumą, nes LAL nemoka žaist Portlende. Kadangi jie dabar aštuntoj vietoj ir kovoja su tuo pačiu Denveriu dėl jos, tai interpretuosiu, kad LAL bus aukščiau, kas automatiškai reiškia, kad Portlandas neturi šanso.Vienintelė Oklahoma, jeigu Westbrickas supras kas yra komandos lyderis gali nunešt Lakersus.Atsibusk, komanda, kuri prieš du metus dar buvo čempionai, turintys du all-starus ir vieną top3 žaidėją negaus nuo vidutiniokųLakers prieš OKC nėra šansų,Nuggets,Blazers ne varžovas,nors apie Nuggets ten kažkiek nusišnekėjai tačiau situacijos tai nekeičia,Lakers kovos su Mavs/Clippers dėl konf. finalo,toliau neis tikraiCesarMilesKoks dar bandwagonneris ka tu cia pezi. Sergu uz Bulls ir Lakers. That's it. Uz Bulls nuo Rose atejimo, uz Lakers ilgiau. Nemegstu nei OKC nei ypac LeBrono. Tik blaiviai vertinu situacija nesiremdamas simpatijom kas tau neimanoma, nes esi per jaunas. Tokiem dalykam reik subrest. Galim lazintis is ko nori, kad lakers nenueis iki Vakaru finalo. Oklahoma, Dallasas, Portlandas, Denveris - visi geresni.Kodėl tu vadinies LAL fanu jai nori kad tavo komanda pralaimėtų tiek daug rungtynių ir gautų nuo visokių vidutiniokų jai žinai kad taip nebus ? :DNusišnekėjau dėl Denverio? Jie dabar devinti, už nugaros vis tobulėjantys Wolves'ai ir gerai žadžianti Utah. Sorry, bet jie dar daug turi padaryt, kad patektų į PO.


Sorry, tačiau grįžus visiem žaidėjam jie vėl pakils bent į top6,3/9 vietas skiria vos 3pergalės,4/9 tik 2 pergalės,.Grįžus Fernandezui,Lawsonui,Nene,Gallinari jiem nebus sunku pakilti bent į Top-8.
Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
TDaYCesarMilesKokie argumentai, kad tu debilas totalus esi. Ar tu nematai kas vyksta? Kai tik stipresne komanda taip Lakers ir prapisa. Ir visada ta pati absurda kartoji: ateis playoffai, lakersai pakils is pelenu kaip feniksas ir nusluos visus kaip cunamis. Jau net kantrybes nebera. Tikras moliugas. Zinai kai buna prekybos agentai, kurie pardavineja suda itikinedami zmones, jog tai geras daiktas? Tai va tu grynai toks pats. Irodineji lakersu galia, nors jie kiekviena sezona vis sminga zemyn. Tu esi lochas ir man baiges kantrybe su tokiu idiotu diskutuot. Issisaugok sitas durnas savo zinutes ir kai lakersai kris 2 raunde as tau priminsiu apie tai. SekmesDu kart nugalėtas Dalasas, kartą tavo mylimas Portlendas dviženkliu skirtumu, sutriuškinti Hawksai, celticsai, kurie vis dar yra top 5 gynybinė komanda, nugalėti clippersai, tada nuggetsai du kartus ir padaryti knicksai.Be to, gauta ant dviejų taškų nuo pacersų, ant vieno per neblogą teisėjo klaidą prieš bullsus.Sakai nebenugali stiprių komandų? Gimme a hell yeah.


1.Sutinku 110% kad Cesar yra asilas,tačiau norėčiau pabrėžti kad visos tos tavo išvardytos komandos realiai nekovos dėl titulo,nebent Clippers,bet vargu,su Nuggets tai pat buvo lb. maži skirtumai,vienos rungtynės apskritai laimėtos tik dėl apsurdiškos Gallinari klaidos,Hawks'ai apskritai turbūt net neturėtų būti priskiriami prie lyderių nes pastoviai gauna(ir gan nemažais skirtumais) nuo lentelės kaimynų ar tų komandų kurios kovoja dėl titulo,(Išimtis ''Magic'') ir visos pergalės yra tiesiog stabiliai renkant pergales prieš visokius lūzerius.Knicks tada dar buvo visiški nevykėliai ir turbūt net į Top 8 savo konf. nepateko tad didžiuotis pergalėm prieš Knicks ...beje paskutinį kartą nuo jų gavo.Su Clippers tai pat viskas ėjo iki paskutinių minučių.
Žiūrėti...
2012-02-26
0
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 22 ··· 44 ··· 57 58 59 60 61 ··· 66 ··· 88 ··· 110 ··· 132 133  »