Asociacija „Lietuvos krepšinis“ baigė vizualinio identiteto ir logotipo integracijos procesą. Siekdama užtikrinti vientisą įvaizdį ir stiprinti jos bendrą identitetą bei žinomumą, Asociacija „Lietuvos krepšinis“ kviečia visas lygas ir asociacijas tinkama forma atspindėti savo priklausymą „Lietuvos krepšinio“ šeimai.
Prie bendro Lietuvos krepšinio identiteto stiprinimo bei žinomumo jungiasi ir Nacionalinė krepšinio lyga („URBO-NKL“). Lygos logotipą nuo šiol papildys Asociacija „Lietuvos krepšinis“ simbolis.
Šį rudenį atsinaujinęs antrasis pagal pajėgumą čempionatas pristatė naują generalinį rėmėją ir atnaujintą logotipą. „URBO-NKL“ su „Urbo“ banku „Krepšinio namuose“ pasirašė trejų metų bendradarbiavimo sutartį.
Įsibėgėjusiame 2025-2026 m. „URBO-NKL“ sezone šį vakarą startuos jau septintasis turas, kuriame numatytos septynios rungtynės.