Nacionalinė krepšinio lyga „URBO-NKL“ plečia partnerių ratą. Lyga ir OHO GROUP UAB pasirašė vienerių metų bendradarbiavimo sutartį 2025-2026 m. sezonui.
„Džiaugiamės pradėdami bendradarbiavimą su OHO GROUP UAB, – sakė „URBO-NKL“ vykdantysis direktorius Justinas Jasiukaitis. – Mus vienija bendros idėjos – kurti stipresnę krepšinio bendruomenę, palaikyti jaunuosius talentus ir siekti naujų, drąsesnių sprendimų.
Tikime, kad ši partnerystė padės ne tik praturtinti „URBO-NKL“ projektus, bet ir atverti dar daugiau galimybių pritraukti žiūrovus, kurti jiems patrauklesnę patirtį bei auginti mūsų lygos pasiekiamumą visoje Lietuvoje.“
1991 m. veiklą pradėjusi OHO GROUP UAB šiuo metu yra didžiausias sausų pusryčių ir užkandžių gamintojas Baltijos šalyse.
„Šis susitarimas atspindi bendrą siekį skatinti sportą, stiprinti sporto bendruomenę Lietuvoje ir prisidėti prie jaunųjų talentų ugdymo, – teigė OHO GROUP UAB direktorius Gediminas Krutulis. – OHO GROUP UAB, būdama viena iš lyderių sausų pusryčių ir užkandžių rinkoje, tiki, kad krepšinis yra daugiau nei sportas – tai kultūros ir vienybės simbolis, jungiantis skirtingas kartas ir miestus.
Mums svarbu ne tik kurti kokybiškus produktus, bet ir prisidėti prie visuomenės gerovės. Krepšinis yra neatsiejama Lietuvos kultūros dalis, todėl, remdami „URBO-NKL“, mes palaikome jaunus sportininkus, jų svajones ir sporto bendruomenę. Tikime, kad ši partnerystė padės auginti naują talentų kartą ir skatins aktyvų gyvenimo būdą visoje šalyje.“




























